miércoles, 24 de marzo de 2010

Estoy subiendo al Everest en silla de ruedas... y estamos en invierno.


Per aclarir les coses no has d'anar a prendre un cafè amb un amic. Cal anar a prendre un tros de pastís de xocolata immens amb un got de xocolata amb llet i nata.

Sí sí, que a vegades això fa falta, i pot ser que sigui gairebé per res, però et soluciona la vida. Aquest cop ha estat gràcies a l'Alexis, que m'ha convidat i tot, perquè feia molt que no teníem les nostres trobades on anem a dinar a llocs cars i l'acompanyo fins la porta del metro. Doncs avui m'ha convidat ell, m'ha acompanyat fins al tren i m'ha tornat tot l'ànim que se m'havia esvaït al matí.

Que les coses estan per posar-se a plorar, però l'Alexis té la clau:
-Te gustan los retos?
-Mira niña, estoy subiendo al Everest en silla de ruedas... y encima estamos en invierno.

Doncs per sobreviure a rutines barates plenes de dies grisos, de busos fastigosos i de rates a les terrasses dels bars fa falta una mica d'alegria i de ganes de guanyar, de seguir endavant. Tenint l'Alexis de guia espiritual tothom podria somriure una mica més. A la vida cal ficar-hi un humor tallant, una faceta una mica descarada i molta xocolata, si no no valdrà tant la pena passejar-se per aquest món ple de desapercebuts.

5 comentarios:

  1. M'ha agradat molt la entrada Helena ^^.

    Hum si aquest Alexis ajuda tant com diuen, siusplau enviam un clon a casa :D

    Tothom hauria de trobar al seu alexis en la seva quotidianeitat! (no sé si es correcte :P)

    Salut!

    Dani.

    ResponderEliminar
  2. Vull conèixer ja a l'Alexis en persona!! ^^
    Molt xulo el text, com de costum :)

    Schmetterling*

    ResponderEliminar
  3. És clar que sí que a vegades és necessari! Si ja t'ho he dit algun cop, noia!

    Algun dia me l'has de presentar a aquest amic teu ;)

    ResponderEliminar
  4. Estaves depre i jo ho veia, que volies que fes? Un bon chut de sucre amb xocolata ho soluciona toooot! ^^

    Ens veïem demà a classe!

    Patons i mandarines,

    Alexis

    ResponderEliminar
  5. Seamos sinceros, Con Alexis las cosas siempre van a mejor.

    ResponderEliminar