martes, 1 de febrero de 2011

Conversaciones metro-bus-tren 1

Señor_ Que ojos más bonitos tienes, nena!
H_ Si... ya.

*silencio*

*silencio incómodo*

Señor_ Te lo dicen mucho, no?
H_ A veces.

*silencio corto*

Señor_ Qual fue la mejor?
H_ Jajaja, pues... uhm... entrando en una discoteca, que un segurata no me dejó entrar y yo le dije "pero si traigo el DNI, que es lo que pasa?" y él contestó "si no es eso, lo que pasa es que con esos ojos nos iluminarás toda la sala" .
Señor_ Jajaja, en serio? Jajaja

*y se quedó riendo en la parada del bus mientras yo me iba con el 65 para casa*

4 comentarios:

  1. jajaja, els iaios de 60-70 en creen moltes, sinó estarien molt aborrits, però bueno, aquest señor fa molta gràcia, quan el vaig conèixer estava indignat per la llei anti-tabac i deia que això no és democràcia, monada monadíssima

    ResponderEliminar
  2. Si és que tenen raó, tens els ulls més macos del món!

    ResponderEliminar
  3. quina sort que tens.. a mi també m'agradaria que em passesin coses d'aquestes!

    ResponderEliminar