martes, 26 de abril de 2011

La rosa de tres segons

Estava asseguda en un parc del Prat, parlant per telèfon, quan un nen ha passat per davant, m'ha mirat i m'ha tirat una rosa davant meu amb cara de trapella, me l'he mirat, he somrigut. Seguidament ha passat un nen corrents cridant, l'ha agafada i ha marxat, l'altre nen l'ha seguit corrents amb cara de vergonya.

Les roses efímeres només les regalen persones vergonyoses, però no per ser efímeres són menys importants. La millor rosa que m'han regalat mai, la de tres segons.

3 comentarios:

  1. Una rosa especial per algú especial :)

    ResponderEliminar
  2. "És el temps que has perdut per a la teva rosa, que fa la teva rosa tan important"
    Encara que només fossin tres segons, van ser els tres segons compartits entre tu, la rosa i el nen més importants!! ;P

    Cita obligada: el Petit Príncep, Antoine de Saint-Exupéry

    ResponderEliminar
  3. m'encanta que em citis el petit príncep per aquí, d'aquí poc posaré algun fragment, ja te'l dedicaré, preciosa :D

    ResponderEliminar