lunes, 31 de octubre de 2011

Començar bé una classe un dia de pont sense pont

Parlant de Petits plaisirs, on l'autor explica que el millor moment del dia podia ser perfectament el d'anar a comprar un croissant a primera hora d'un diumenge, i preguntant als alumnes quin és un dels seus petits plaers. A més a més, encoratjant a tothom a explicar-ne un de veritable, comentant que tothom al currículum posa que li agrada llegir i sortir amb els amics però ningú escriu que li agrada estar tancat, sol i en pijama un diumenge sencer. D'aquesta manera s'inicia una ronda on tothom explica algun petit plaer: la primera mossegada d'una torrada acabada de fer, quedar-se dins del llit un diumenge al matí, estar dins de casa escoltant la pluja, acariciar un gat (el meu), separar el cor dels pinyons per menjar-los al final,... I per últim dir, que és un gran plaer que la gent hagi renunciat a aquests plaers tan íntims per haver vingut a classe, que no deixa de ser un altre plaer (sobretot si la classe comença d'aquesta manera).

3 comentarios:

  1. És que el Lluís és únic, llàstima que no el tinc en cap assignatura aquest any.
    Doncs el meu petit plaer és anar a veure a la meva cosineta i que quan em vegi vingui corrent cap a mi amb els braços estesos cridant el meu nom. M'encanten les abraçades ^^

    ResponderEliminar
  2. Lluís és amor.. ^^

    El meu petit plaer avui és tenir els peus freds i escalfar-me'ls al costat del foc.. oishh que bé que senta! ;P

    ResponderEliminar
  3. Avui, un nen de primer (de primària) m'ha fet un petó per haver-lo ajudat a fer un exercici de mates... quants dies de pluja, quants dies de sol, de neu...un super-plaer!

    ResponderEliminar